اولین جلسه هیئت مدیره برج های ارکیده 10 و 11 با شرکت عمران آبشار اسپادانا

روز چهارشنبه مورخ 1400.01.18 شرکت عمران آبشار اسپادانا میزبان اعضاء هیئت مدیره برج های ارکیده 10 و 11 بود.

در ابتدای این جلسه جناب آقای مهندس آقایی سال نو را به مدعوین محترم تبریک گفته و سالی پر برکت را برای همه آرزو نمودند. سپس حاضرین از زحمات دست اندرکاران مخصوصاً آقای مهندس اکبر آبادی که در این مدت کوتاه با تلاش و جدیت در راستای رفع ایرادات و نواقص، مشکلات زیادی را از مالکین برطرف نمودند، تقدیر و تشکر نمودند.
در ادامه اعضای محترم هیئت مدیره خواسته های کلی و فنی را توسط آقای مهندس سجادی مطرح نموده و جزئیات مطرح شده با درج زمان تکمیل هر آیتم مورد توافق قرار گرفت. نماینده محترم شرکت مجری نیز در جلسه حضور یافته و زمان بندی آیتم های مطرح شده پس از بحث بررسی، تعیین گردیده و مقرر گردید در هفته آینده به صورت رسمی و قطعی اعلام گردد.
بستر های فیبر نوری ، تلفن، آنتن مرکزی، موتورخانه و سیستم گرمایش، آسانسورها و راه اندازی استاندارد آن، شرح وظایف نفرات و پرسنل، جمع آوری زباله و نخاله های ساختمانی، پمپ و شیرآلات آتش نشانی، رفع نواقص داخل واحد ها و …. از جمله مواردی بود که مورد بررسی قرار گرفت.
در پایان جلسه قائم مقام محترم شرکت ابراز امیدواری نمودند باتلاش مضاعف و همدلی موجود، هرچه سریعتر نسبت به رفع نواقص اقدام مقتضی صورت پذیرفته و شاهد فضای آرام و مطمئن برای سکونت مالکین محترم این دو برج باشیم.