بازید میدانی مهندس آقایی از امور متقاضیان و فروش و دیگر بخش‌ها و قسمت‌های مجتمع بزرگ چیتگر

صبح روز دوشنبه مورخ ۲۸ تیر ۱۴۰۰ مدیرعامل محترم شرکت عمران آبشار اسپادانا از دفتر فروش و متقاضیان بازدید نمود و با تعدادی از کارمندان این‌مدیریت و مراجعین گرامی گفت‌و‌گو نمودند که با رضایت اعضای محترم همراه بود.
وی عملکرد پرسنل مدیریت فروش را تحسین کرده و عنوان‌ نمود تکریم از ارباب رجوع در حد مطلوب صورت می‌گیرد و این امر شایسته پرسنل خدوم و خانواده بزرگ ارتش جمهوری اسلامی است.

در ادامه مدیر محترم فروش جناب آقای فیاض توضیحاتی از روند تجمیع سهام، نحوه انتخاب واحد سهام‌های بازنشستگی و چگونگی پاسخگویی قسمت های مختلف ارائه نمود.

پس از بازدید میدانی از دفتر فروش و متقاضیان، جلسه‌ای پیرامون مباحث ذیل با حضور مدیر پروژه چیتگر، مدیران روابط‌عمومی، اجرایی، مشاور حقوقی و با حضور برخی نمایندگان پهنه B شرقی تشکیل شد.

در این‌ نشست موضوعاتی نظیر قرارداد، الحاقیه، روش های جدید در ارتباط با اعضا و تشکیل گروه های تفکیکی در فضای مجازی مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

از این‌ پس اعضای محترم بلوک های N و D می‌توانند جهت ارتباط مستقیم با شرکت عمران آبشار اسپادانا و اطلاع از روند پیشرفت پروژه و پاسخگویی به سوالات خود با شماره واتساپ 09106699224 در ارتباط باشند.

شایان ذکر است گروه واتساپ جهت ارتباط با ادمین و سرپرست‌کارگاه به تفکیک هر بلوک ایجاد شده و متقاضیان می‌توانند از طریق شماره فوق الذکر عضو این‌گروه ها شوند و فعالیت های روزانه پروژه را دنبال کنند.