بازدید از فعالیتهای عمرانی و روند احداث برج N6

برابر هماهنگی قبلی مبنی بر فراهم آوردن امکان بازدیدهای دوره‌ای از پروژه‌های در دست احداث در پهنه B شرقی مجتمع عظیم چیتگر، روز چهارشنبه ۱۴۰۰/۰۸/۲۱ شرکت عمران آبشار اسپادانا میزبان تعدادی از مالکین محترم برج N6 بود.

در این بازدید مدیر اجرایی پروژه به همراه سرپرست کارگاه برج N6, توضیحاتی را در خصوص مسائل فنی مربوط به برج N6، برنامه های اجرایی، طرح های پیش بینی شده، برنامه ریزی های صورت گرفته و همچنین نحوه اجرای آنها درخصوص برج N6 ارائه و همچنین پاسخگوی سوالات اعضاء محترم بودند.

در بازدید صورت گرفته مالکین محترم از نزدیک روند فعالیت‌های در دست اقدام پروژه را ملاحظه و همچنین از کارخانه تولید سقف‌های پیش ساخته مستقر در پروژه بازدید نمودند.
در این جلسه‌ نمودارهای تصویری و سه بعدی به همراه توضیحات فنی درخصوص روند پیشرفت فیزیکی پروژه توسط مدیر اجرایی پروژه به سمع و نظر مالکین محترم رسید.
در ادامه ایشان فرمودند با وجود تمام مشکلات و موانع وجود در کشور(نظیر کمبود سیمان و قطعی برق و…) شرکت پیش بینی ها و تمهیدات لازم را در نظر گرفته بود و همین امر سبب گردید وقفه ای در انجام کار رخ ندهد.

شرکت عمران آبشار اسپادانا طی زمان بندی مشخص نسبت به دعوت از متقاضیان بازدید اقدام نموده و از نزدیک گزارشات پیشرفت را به استحضار اعضای محترم پروژه می‌رساند.
در پایان بازدید مالکین محترم برج N6 ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مسئولین، مهندسین فنی و تمامی پرسنل زحتمکش در پروژه N6، مراتب رضایت خود را از بازدید صورت گرفته ابراز نمودند.