بازدید اعضاء محترم از برج عظیم B3

در تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ تعدادی از اعضاء محترم به همراه مدير اجرايي پروژه جناب مهندس سليمي ، سرپرست کارگاه جناب مهندس غلامی و تنی چند از مسئولین فنی و اجرایی پروژه از برج عظیم B3 ، پیرامون میزان پیشرفت اجرايي بلوک مذکور بازدید نمودند.
در ابتدا جناب مهندس سلیمی توضيحاتي را در خصوص آخرین اقدامات اجرایی صورت گرفته ارائه نموده و پاسخگوی سوالات اعضا همانند كف سازی واحدها ،کیفیت متریال مورد استفاده وسایر موارد مطروحه بودند.
ايشان خاطر نشان كردند هم پوشاني عمليات عمراني جهت پيشبرد و تسريع امور بسيار حائز اهمیت و در الویت كار قرار گرفته است.
وي افزودند : كليه درب و پنجره تمامی واحدها تهیه و دپو شده است ، نقشه های اطفاء حریق از آتش نشانی اخذ و همچنین فن كوئل‌ها سفارش داده شده است كه بعد از نصب سيستم اطفاء حريق عمليات اجرايي نصب فن كوئل‌ها نيز آغاز خواهد شد. لازم به ذکر است دیواركشي موتورخانه‌ها جهت آبرساني به طبقات در راستای تحويل موقت بلوك طی سال آتي در حال انجام و از امور مهم می‌باشد.
اعضاء محترم از تعدادی واحد ها و همچنين طبقات منفي (پاركينك و انباری) جهت رؤيت انباری‌های در حال ساخت و درب و پنجرهاي دپو شده به همراه ساير مسؤولين پروژه از نزدیک بازدید به عمل آوردند.
در پايان بازدیدکنندگان محترم ضمن تشکر و قدر دانی از مدیران و مسئولین پروژه در راستای پاسخگويي مناسب و همچنين تغییرات و پیشرفت های عمراني حاصل شده بلوک نسبت به آخرین‌ بازدید صورت گرفته مراتب رضایت خود را اعلام و ابراز نمودند.