قابل توجه اعضای محترم بلوک های D و N پروژه بزرگ مسکونی چیتگر

روز دوشنبه مورخ 22/1/1401 جلسه ای با ریاست جناب مهندس حسينی پور مدیرعامل محترم شرکت عمران آبشار اسپادانا در محل پروژه برگزار گردید.

در این جلسه که باحضور مسئولين و مدیران محترم پروژه و نمایندگان محترم اعضاء برگزار گردید اقدامات عمرانی صورت گرفته در سال گذشته و همچنين طرح و برنامه های آتی پیش بینی شده پروژه و شرکت مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت. در ابتدا جناب مهندس حسينی پور ضمن تبریک سال جدید به اعضای محترم و همچنين آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه مبارک فرمودند روند اجرایی پروژه و پیشرفت کار علی الخصوص در نیمه دوم سال گذشته کاملا مشهود و همواره سعی بر این بوده که تمامی فعالیت ها طبق برنامه زمانبندی ارائه شده انجام پذیرد که به حمدا… توانستیم به این امر مهم خصوصا دربلوک های N دست يابيم و در برخی از بلوک ها از برنامه ارائه شده نیز پیشی بگیریم. در مورد بلوك های D با وجود اینکه کمبود يك سری از ورق های فلزی در بازار بر برنامه ارائه شده تاثیر گزار بود ولیکن با اهتمام مسئولين مربوطه ورق های مورد نیاز تأمين و به کارخانجات جهت ساخت تحویل داده شده است و انشاالله در نیمه اول سال جدید تاخیرات حاصل شده نیز جبران خواهد شد.

در ادامه جناب مهندس سليمی مديريت اجرایی پروژه به تشریح پیشرفت فیزیکی برجها به تفکیک هر برج با استفاده از نمودار مقایسه ای و تصاویر سه بعدی پرداختند که برای اعضاء حاضر در جلسه قابل توجه و رضایت بخش بود.

در پایان جناب مهندس حسينی پور فرمودند که اعضاء محترم قدر سرمایه خویش را بدانند و به شایعه پراکنی های بی پایه و اساس توجهی نکنند و اطلاعات مربوط به فعاليت های پروژه را تنها از طریق کانال رسمی اطلاع رسانی پيگيری نمایند.

وی افزودند: دست یابی به برنامه های پیش رو با همین روند اجرایی نیز دور از دسترس نیست ولیکن سعی بر این است که با توجه به بهبود شرایط آب و هوایی، افزایش نيروی انسانی، تامين ماشين آلات كافی، شروع ديوارچينی و مراحل سفت كاری و…شاهد پیشرفت روز افزون پروژه باشیم.
ایشان فرمودند: دعای خیر اعضاء محترم در اين امر مهم توشه راهمان و برکات این ماه مبارک شامل حال همه اعضاء محترم باشد.