مراسم کلنگ زنی مجتمع درمانی و پزشکی یاس در شهرک مسکونی چیتگر

آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی مجتمع درمانی و پزشکی مرکزی یاس چیتگر برگزار شد :

️ این آیین با حضور جناب مهندس آقایی مدیرعامل محترم بنیاد تعاون آجا و مسئولین، معاونین و مدیران عامل شرکت ها و موسسات تابعه بنیاد به میزبانی جناب مهندس حسینی پور مدیر عامل شرکت عمران آبشار اسپادانا برگزار شد ابتدا مهندس ترابی مدیر عامل شرکت مجری طرح ،گزارشی از جزئیات فنی و مهندسی این مجموعه پزشکی ارائه نمود. سپس جناب مهندس آقایی مدیرعامل بنیاد تعاون طی سخنانی با اشاره به اهمیت سرانه ها در این مجموعه مسکونی، گفت : یکی از تدابیر هیئت رئیسه محترم آجا پیش بینی و ساخت سرانه های فرهنگی، خدماتی رفاهی است چراکه رفاه و آسایش وارتقای کیفی محیط برای ساکنین، در گرو محوطه سازی و زیباسازی محیطی به ویژه سرانه‌های خدماتی این مجموعه عظیم مسکونی است که بدین منظور تمامی تمهیدات لازم اندیشیده شده و توافقات لازم با ارگانها و سازمانهای مرتبط شهری حتی سرمایه گذاری بخش خصوصی،بعمل آمده است.
در حاشیه این مراسم مدیر عامل محترم بنیاد، پیشرفت فیزیکی پروژه ها به ویژه پهنه B شرقی برج های N و D را،رضایتمند خوانده ودرپایان مراسم از تعدادی از برج ها نیز بازدید نمودند . گفتنی است این مرکز پزشکی درمانی در ضلع شرقی بین پهنه A و پهنه E مجموعه چیتگر واقع شده که برای تمامی مجموعه های مسکونی قابل دسترس است و شرکت ‘انرژی سازه آبان” مجری و سازنده این پروژه به تشخیص کارشناسان شرکت آبشار،دارای صلاحیت لازم برای موضوع را دارد که ساخت چندین بیمارستان و مراکز پزشکی را در کارنامه خود دارد.
این مرکز شامل ۲ طبقه منفی ۴ طبقه مثبت و دارای اورژانس، داروخانه و پلی کلینیک های متعدد می باشد و مقرر شده است در مدت زمان ۳ سال این پروژه به اتمام برسد و قابل بهره برداری شود.