به اطلاع اعضاء محترم برج عظیم D1 می رساند

بازدید اعضاء محترم بلوک D1 به همراه مدیر اجرایی و سایر مسئولین و مهندسین پروژه و نمايندگان محترم اعضاء در راستای نظارت بر چگونگی پیشرفت روند ساخت و ساز و همچنین مقایسه میدانی عملکرد بلوک نسبت به بازدیدهای دوره ای صورت گرفته پيش تر، در مورخه ۱۴۰۱/۵/۶ انجام گردید.

در ابتدای این بازديد كه با حضور پررنگ و تعداد کثیری از اعضاء محترم صورت پذیرفت ، مدیر اجرایی پروژه جناب مهندس سلیمی ضمن خوش آمد گويی به اعضاء محترم با ارائه نمودار و تصاویر مقایسه ای به شرح اقدامات صورت گرفته و همچنين برنامه‌های آتی پروژه پرداخته و پاسخگوی سوالات اعضاء محترم بودند. مدیریت اجرایی پروژه گفتند: بلوك مذكور از اولويت برج های تحویلی در بين برج های ۹ گانه پهنه B شرقی بوده و در این راستا تمامی تمهیدات لازم نیز اندیشیده شده است.
ايشان به برخی از مزیت های برج از جمله طراحی ویژه پلتفرم در راستای دسترسی به ماشین آلات آتش نشانی و امداد در مواقع حادثه خیز، اجرای مساحت سازه اجرایی، موتور خانه ساختمان و اجرای دیوار حائل را به جهت جلوگیری از ورود رطوبت و حیوانات موزی و… اشاره كردند. وی افزودند: سازه فلزی برج از سازه های روز دنیا از نظر استحکام و نیز زمانبندی مطلوب در اجرای سازه می باشد. وی تصریح کردند: با افزایش جبهه های کاری افزایش تعداد نيروی انسانی را در پی خواهیم داشت و در حال حاضر نیز علاوه بر نصب تیر و ستون، سقف زنی طبقات، اجرای عملیات شات ضد حريق، دیوار کشی داخلی واحدها و شروع عمليات تاسیسات در حال انجام است و اجرای موارد فوق تأثير بسزايی در تسريع كار و اجرای تعهدات خواهد داشت. اعضاء محترم علاوه بر پاركينگ ها از نمونه واحدهای در حال ساخت خويش بازديد نموده و مواردی همچون كاربردی شدن و بهينه سازی بخش هايی از واحدها مورد رویت و بررسی قرار گرفت. در پايان اعضاء محترم از بازديد به عمل آمده و اقدامات اجرايی صورت گرفته در بلوک، مراتب رضایت و خرسندی خود را اعلام و ابراز نمودند.

لازم به ذکر است برگزاری بازدیدهای دوره ای میدانی در جهت جلوگیری از سودجویی برخی فرصت طلبان و نااهلان در کاهش ارزش افزوده سرمایه چندین ساله اعضاء محترم گام مهمی است که‌ شرکت جهت آگاهی بیشتر اعضاء از روند پيشرفت پروژه برداشته است. اعضاء محترم نيز قدر سرمایه خویش را بدانند و به شایعه پراکنی برخی فرصت طلبان كه دستاوردی جز كاهش ارزش افزوده سرمايه خويش در برندارد توجهی ننمايند. بنیاد تعاون آجا و شركت عمران آبشار اسپادانا با پذیرفتن برخی ضعف ها و کاستی ها همواره حامی و پاسخگوی اعضاء محترم از طریق درگاه های مختلف اطلاع رسانی بوده و بازدیدهای دوره ای مصداق بارز شفافیت در اطلاع رسانی و عملکرد پروژه می باشد .