قابل توجه اعضا و ذینفعان محترم پهنه D

توجه و ارتقاء وضعیت معیشت و رفاه کارکنان محترم آجا همواره از تاکیدات امیر فرماندهی محترم کل آجا بوده است.
روز دوشنبه شانزدهم اسفندماه جناب آقای مهندس حسينی پور مدیرعامل محترم شرکت آبشار اسپادانا از آغاز عملیات بتن ریزی مگر اولین قطعه پهنه D بازديد به عمل آوردند.
مدیریت محترم شرکت پس از بازديد از اقدامات عمرانی انجام شده در پهنه مذكور مشاوره‌های لازم را در زمینه‌های گوناگون به مسئولين ذيربط ارائه نمودند و فرمودند: به لطف پروردگار و تلاش و پيگيری مجدانه مديرعامل محترم بنیاد تعاون آجا و شركت عمران آبشار اسپادانا امروز موفق شدیم اولين مرحله بتن ريزی مگر را در پروژه اجرا نمائیم.
ایشان مجاورت پهنه D با باغ ملی گیاه شناسی را از مزایا و ویژگی‌های خاص و ارزشمند اين پروژه برشمردند و افزودند روش اجرایی پروژه به صورت قالب تونلی بوده که در سرعت و پیشرفت عملیات‌های عمرانی تاثیر چشمگیر و بسزایی خواهد داشت. وی ابراز امیدواری کردند که با یاری خداوند متعال و دعای خیر اعضای محترم بتوانیم به تعهدات خویش در موعد مقرر عمل نماییم.
گفتنی است:《طرح توانمند سازی با هدف توانمند نمودن کارکنان در جهت تهیه مسکن طراحی شده است و تمام تلاش بنیاد تعاون آجا تحقق اهداف طرح و منتفع نمودن اعضاء محترم بوده و از زمان ثبت نام بر عدم فروش سهام تاکید گردیده است. با توجه به اینکه حداقل آورده سهام جهت انتخاب واحد ۱۰۰ سهم (۱۰۰ متر) می باشد، زمینه انتخاب واحد به صورت مشارکتی نیز فراهم شده است.

بنابراین به منظور انتفاع کامل از این طرح در توانمند شدن برای تهیه برای مسکن ، تجمیع سهام ۲ یا چند نفر جهت انتخاب واحد بصورت مشارکتی (هر نفر به میزان آورده) بر اساس قوانین حقوقی جاری و مشارکتی ، توصیه می گردد》
جناب دکتر ظفری مديريت پروژه پهنه D و نماینده شرکت آرشام نیز در خصوص ويژگی‌ها و مشخصات بلوك ها توضيحاتی را ارائه نمودند كه بخشی از آن را به سمع و نظر شما عزیزان مي‌رسانیم.
پروژه در مجموع شامل 6 قطعه (متشکل از 3 برج) در ضلع غرب و 2 قطعه (متشکل از 2 برج) در ضلع شرق مي‌باشد.
متراژ واحدها حدود 109,110,113,116 می‌باشد.
تعداد طبقات 24 طبقه مثبت ، يك طبقه همکف و 4 طبقه منفی و هر طبقه دارای 10 واحد مي‌باشد.
ضمن تشکر از اقدامات و مساعدت های مدیرعامل محترم بتاجا جناب مهندس آقایی و مديرعامل محترم شرکت عمران آبشار اسپادانا جناب مهندس حسينی پور به استحضار شما بزرگواران می‌رسانیم.
تکریم ارباب رجوع ، اطلاع رسانی شفاف و همچنين داشتن عزمی راسخ در راستای اجرای تعهدات خویش از ویژگی‌های بارز و شاخص بنیاد تعاون آجا بوده و همواره تمام اهتمام خود را در حوزه تهیه و تأمين مسکن پرسنل محترم آجا با بهره‌وری از امکانات ، تجهیزات و متریال مناسب ، تلاش بر تسريع امور با حفظ دقت در کیفیت و همچنین استفاده از نیروهای مجرب به کار گرفته است و تلاش نمونده است گام‌های عظيم و بسیاری طی این سالیان در جهت سامان دادن ، آسایش و رفاه این عزیزان زحمت کش ، جان بر كف و غیور کشور بردارد و رضایت و خرسندی اعضاء محترم را فراهم سازد.