برنامه ریزی و اقدامات صورت گرفته در راستای اخذ اسناد تک برگ اراضی تحت مالکیت بنیاد تعاون آجا در منطقه ۲۲ تهران(مجتمع مسكونی چیتگر)

با عنایت بر درایت و پيگيری مستمر و مجدانه مديرعامل محترم بنیاد تعاون آجا جناب مهندس آقایی و مدیرعامل شرکت عمران آبشار اسپادانا جناب مهندس حسينی پور در راستای انتفاع هرچه بیشتر اعضاء و مالکان پروژه مسکونی چیتگر اقدامات و دستاوردهای مطلوب و ارزنده ای در حوزه صدور و دریافت سند تک برگ حاصل شده است که منجر به صدور و اخذ ۱۱ سند تک برگ برای این مجموعه عظیم گرديده است. گفتنی است: در ابتدای کار ، پروژه مسکونی چیتگر دارای ۷ فقره سند دفترچه ای بوده است که پس از چندین سال تلاش و پيگيری و مرتفع نمودن موانع بسیاری ائم از شهرداری و… طی چند ماه اخیر دست یابی به ۱۱ سند تک برگ براساس طرح شمیم کاداستر ممکن گردید. لازم به ذکر است: پس از پيگيری و انجام مراودات سازمانی از جمله اداره ثبت ، شهرداری و سایر سازمان ها این ۱۱ سند تک برگ که مربوط به کل پروژه مسکونی چیتگر می باشد به تجمیع ۴ فقره سند و در نهایت منتج به اخذ سند تفکیکی برای کلیه بلوک های مسکونی ، تجاری ، آموزشی ، خدماتی و… (پس از مرتفع نمودن موانع موجود) خواهد شد.
پیش بینی می‌شود با یاری خداوند متعال و حمایت های مدیرعامل محترم بنیاد تعاون آجا و مدیریت شرکت عمران آبشار اسپادانا این امر حداکثر تا ۲ سال آینده محقق گردد.

گزیده ای از اقدامات صورت گرفته طی چند ماه اخیر را به سمع و نظر شما عزیزان میرسانیم:

◼️ نقشه برداری وضعیت موجود ساخت و سازها ، معابر و اراضی ساخته نشده مجموعه چیتگر
◼️ انطباق اسناد ثبتی بر روی زمین
◾ ارائه نقشه برداری تهیه شده به اداره ثبت جهت شروع فرآیند تک برگی کردن اسناد
◼️ کارشناسی ، تثبیت و راستی آزمایی نقشه های ارائه شده به اداره ثبت اسناد و املاک توسط کارشناسان اداره ثبت
◼️ درخواست اعمال ماده ۴۵ ثبت جهت حذف اتوبان های خرازی و همدانی و بلوار پژوهش از اسناد
◼️ ارائه حریم های رودخانه و دکل های برق از ادارات آب و برق منطقه ای و ارائه به اداره ثبت
◼️ اخذ تأییدیه واحد طرح تفصیلی شهرداری منطقه ۲۲ تهران و ارائه به اداره ثبت
◼️ میخکوبی ، برون سپاری نقشه برداری ، شمیم و تثبیت کاداستر پلاک های ثبتی ۳/۳۲ ، ۳/۳۴۷۰ ، ۱۸۶۳/۱۰۹۰۱ ، ۱۸۶۳/۱۰۹۰۲ ، ۱۸۶۳/۱۰۹۰۳ ، ۳/۱۰۴۳۱ و ۳/۱۰۴۳۲ و اخذ اسناد
◼️ میخکوبی لبه های اتوبان های خرازی و همدانی ، نقشه برداری ، شمیم و تثبیت کاداستر پلاكهای ثبتی ۱۳۸۴۹ تا ۳/۳۲/۱۳۸۵۱ ، ۱۳۸۴۶ تا ۳/۳۴۷۰/۱۳۸۴۸ به دلیل صدور پلاک های فرعی و اخذ اسناد
◼️ درخواست تجمیع اسناد
◼️ نگارش صورتجلسات تجمیع اسناد و تاییدیه کارشناسان اداره ثبت