بازديد مديرعامل محترم بنیاد تعاون آجا از برج عظيم G2 درمجموعه شهری بزرگ چيتگر

بازديد مديرعامل محترم بنیاد تعاون آجا در مورخه ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ از برج عظيم G2 مجموعه شهری بزرگ چيتگر

بازديد غیر مترقبه مدیرعامل بنیاد تعاون آجا از برنامه‌های ابلاغی و عملیات عمرانی مجموعه‌های ساخت‌ و ساز پروژه‌های تحت نظارت و مدیریت بنیاد و شرکت‌های تابعه در راستای بررسی و ارزیابی اقدامات عمرانی صورت گرفته در این مجموعه عظیم می‌باشد.

در این بازدید مدیرعامل شرکت عمران آبشار اسپادانا جناب مهندس حسينی پور به همراه ساير مسئولين و مدیران میدانی پروژه و تنی چند از ساکنین حضور داشتند.
جناب مهندس آقایی در بازديد به عمل آمده پاسخگوی خواسته‌ها و سوالات مطروحه ساکنین محترم بودند.
ايشان پس از بازديد ميدانی برج عظیم یاد شده از جمله پارکینگ‌ها ، پلتفرم ، طبقات ميانی بلوک و … مباحثی همچون زيبا سازی و بهسازی مشاعات ، نمای ساختمان و…، را مورد بررسی و رسیدگی قرار دادند.
وی پس از بررسی مسائل ، توصیه‌ها و رهنمودهای لازم را به مسئولين ذیربط ابلاغ نموده و افزودند: اقدامات فنی و مهندسی با قابلیت اجرایی بر پایه نظريه کارشناسی و ارائه راهکارهای موجود در حداقل زمان ممکن صورت پذیرد.
وی اظهار نمودند: جهت حال رفاه ساکنین محترم ایجاد سرانه‌های خدماتی همانند احداث نانوایی ، سوپرمارکت چند منظوره و … در حال پیش بینی و برنامه‌ریزی اساسی باشد.
وی تصریح و تاکید کردند: مداومت و پيگيری امور همواره از اولويت های بنیاد می‌باشد و در راستای آن بازديدهای دوره‌ای جهت رصد و اقدام عاجل توسط مدیران ارشد و مسئولین پروژه ادامه خواهد داشت.