تسهیل در شرایط انتخاب واحد طرح توانمند سازی چیتگر

قابل توجه اعضا و سهامداران محترم طرح توانمند سازی چیتگر : مطابق وعده داده شده شنبه ۲۹مردادماه امیر مدیر عامل محترم بتاجا در محل انتخاب واحد حضور یافته و از روند کار بازدید و جلسه پرسش و پاسخ مفصلی با اعضا داشتند.

امیر سرتیپ دوم جعفر آقایی مدیرعامل بنیاد تعاون آجا مطابق وعده خود،مطالب جدید را در جلسه پرسش و پاسخ تعدادی از اعضای محترم طرح توانمندسازی بیان کردند وبرای رفع شبهه و دغدغه اعضابه سوالات جمع آوری شده از اعضا نیز پاسخ دادند. ایشان در ابتدای جلسه از عنایات ویژه امیر فرماندهی محترم کل آجا در طرح توانمندسازی تشکر نموده و گفتند: تدبیر و آرزوی امیر فرماندهی محترم کل آجا، تبدیل به مسکن شدن این سهام ها برای کارکنان آجا و یا فروش آن برای توانمند کردن تهیه مسکن در بهترین شرایط با ارزش افزوده بوده و همواره برای تحقق این امر همیشه مساعدت فرمودند. ایشان در ادامه، بیان داشتند: آنچه ما شاهد هستیم تعدادی از افراد سودجو با عناوین مختلف و شایعه پردازی، جو سازی وحتی طی تماس تلفنی و….سعی در خرید سهام اعضا به قیمت نازل دارند که این برخلاف تدابیر آجا است بنابراین، انتظار است اعضای محترم تحت تاثیر شایعات و جوسازی ها قرار نگرفته و سهام خود را به قیمت ناچیز واگذار ننمایند و در صورت نیاز به خرید و فروش نیز دقت نموده و با اطلاعات کامل و شناخت طرف مقابل و استعلام از امور متقاضیان بنیاد معامله نمایند و مطلوب است در انتخاب واحد شخصا حضور یابند.

امیر آقایی همچنین در پاسخ به یکی از سوالات اعضا دربحث باغ گیاه شناسی نیز اظهار داشتند: در چالش باغ گیاه شناسی پیش آمده بود عمدتاً بر طرف شده و در واقع، آجا مالک پهنه D چیتگر نبوده بلکه دوسال پیش این پهنه به بیش از۱۰ هزار نفر از کارکنان پیشکسوت آجا بصورت سهام واگذار شده است وبنیاد تعاون کماکان برای حفظ منافع اعضا و سهامداران محترم تلاش خواهد نمود. امیر مدیر عامل محترم بنیاد تعاون آجا دراین جلسه در ارتباط با تسهیل در شرایط انتخاب واحد، به تعدادی از سوالات جمع آوری شده آعضا،بابیان شرایط جدید به شرح زیر پاسخ دادند:

۱_در ارتباط با ضریب طبقات و سمت و سو که حداکثر مبلغ ۸۵۰ میلیون تومان قیمت کارشناسی برای واحدهای خاص در نظر گرفته شده بود به ۵۰۰ میلیون تومان تقلیل یافته و بنابراین برای اعضایی که در طبقه اول بدون سمت و سوی خاص انتخاب واحد می نمایند این مبلغ صفر بوده و بالاترین و بهترین واحد نیز حداکثر ۵۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است و می بایست در طی دو سال پرداخت شود( در صورت پرداخت نقدی ۱۰ درصد تخفیف دارد ) لازم به ذکر است این رقم در پهنه Bشرقی برجهای N ۱ و N ۲ حداقل صفر و حداکثر ۶۰۰ میلیون تومان به نسبت واحد انتخاب شده تعریف شده است.

۲- کسری متراژ زیر ۱۰ متر از طریق بنیاد به قیمت روز با حداکثر مهلت پرداخت سه ماه واگذار می‌شود .

۳ -در متن قرارداد جبران تاخیر و ضرر و زیان ،اضافه میشود

۴- نحوه اولویت بندی با ۳ عنوان اصلی سنوات خدمتی، مدت عضویت مداوم درطرح حکمت و تاریخ ثبت نام و اولین واریزی می باشد و مقرر شد به اعضایی که دعوت می شوند ۱ ماه قبل اطلاع رسانی شودتا آمادگی لازم را داشته باشند.

۵- موقع حضور درانتخاب واحد مدارک اعلام شده امور متقاضیان بنیاد(ازجمله کارت ملی،اصل قرارداد،درصورت خرید اصل وکالتنامه و برگ های چک)را همراه داشته باشید.

درپایان این جلسه مدیرعامل بنیاد تعاون آجا توصیه کردند: درحوزه اطلاع رسانی به شایعات و جوسازی های فضای مجازی توجه نفرمایند و اطلاعات خود را فقط از مبادی بنیاد تعاون اجا و شرکت عمران آبشار اسپادانا دریافت دارید . تمامی اطلاعات لازم از جمله پیشرفت هفتگی پروژه درکانال های پیام رسان شرکت و عملکرد ماهیانه در صفحه اصلی سایت عمران آبشار اسپادانا منتشر میشودو بعد از انتخاب واحد، کانال های پیام رسان اختصاصی برای ذینفعان تشکیل وبطور روزانه از پیشرفت پروژه ها اطلاع رسانی واز طریق ادمین ها پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.