تشکیل قرارگاه تابان در ارتش در راستای تحقق منویات رهبری/بازنشستگان و وابستگان ارتش هیچ گاه از خانواده ارتش جدا نیستند

امیر محمودی با تاکید بر تکریم از بازنشستگان و وابستگان ارتش از تشکیل قرارگاه تابان در ارتش برای پاسخگویی به مطالبات مادی و معنوی آنها خبر داد.

امیر محمد محمودی، معاون اجرایی ارتش در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد تجلیل و تکریم از پیشکسوتان و وابستگان ارتش گفت: هر ساله آماری از افرادی که در ارتش به افتخار بازنشستگی نائل می‌شوند را جمع آوری می کنیم و طی یک برنامه مدون در طی سال از آنها تجلیل تقدیر و تکریم به عمل می آید.

معاون اجرایی ارتش افزود: برنامه تقدیر و تجلیل از وابستگان و بازنشستگان در تمام یگان ها و نیروهای چهارگانه و ستاد، دانشگاه علوم پزشکی هر ساله برگزار می شود که امسال تاکنون ۲ برنامه تجلیل برگزار شده است اما به دلیل وسعت کرونا در سال ۹۹ نتوانستیم یه برنامه متمرکز برای آنها برگزار کنیم و امسال این برنامه ها برای آنها برگزار شد.

امیر محمودی با بیان اینکه ما هیچ گاه بازنشستگان و وابستگان ارتش را جدا از سازمان نمی دانیم و آنها عضو ارتش هستند، افزود: جوانان و نسل آینده بدانند که بازنشستگان و وابستگان ارتش هیچ گاه از خانواده خود جدا نیستند و عضو وابسته و متعلق به خانواده بزرگ ارتش محسوب می‌شوند و جوانان ارتشی نیز بدانند که آنها آیینه شاغلین ارتش هستند و باید خدمات آنها به کشور و ارتش ارج نهاده شود.

معاون اجرایی ارتش از تشکیل قرارگاه تابان در ارتش خبر داد و گفت: قرارگاه تابان مسئول رسیدگی به امور وابستگان و بازنشستگان ارتش است و مطالبات مادی، معنوی و رفاهی ارتشیان در این قرارگاه برنامه ریزی و طراحی می شود.

امیر محمودی با اشاره به تاکید رهبر انقلاب مبنی بر اینکه بازنشستگان آیینه شاغلین هستند و باید خدمات به آنها تداوم داشته باشد، گفت: برای تحقق منویات رهبر انقلاب هسته مرکزی قرارگاه تابان در ستاد کل نیروهای مسلح شکل گرفت و قرارگاه های تابان در نیروهای مسلح و بویژه ارتش تشکیل شد تا بتوانیم پاسخگوی نیازهای بازنشستگان و وابستگان ارتش باشیم.

منبع:http://www.shabestan.ir/detail/News/1234896