قابل توجه اعضای محترم برج عظیم B3

روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۱۰ اعضای محترم برج مذکور به همراه مسئولین و سرپرستان اجرایی پروژه با هدف راستی آزمایی از پیشرفت فیزیکی پروژه نسبت به بازدیدهای دوره‌ای پیشین انجام گردید.در ابتدا سرپرست اجرایی بلوک جناب مهندس قبادزاده توضیحاتی در خصوص روند اجرایی پیشرفت کار به اعضای محترم ارائه نمودند.
ایشان پیشرفت کار بر اساس برنامه زمانبندی فعالیت‌های اجرایی همراه با متریال خریداری شده در حدود ۷۴% اعلام نموده و گفتند: تکمیل راهروها با چندین اکیپ اجرایی به صورت مجزا در بال شرقی و غربی برج در حال انجام است.
زیرسازی کناف سقف انجام گردیده است. نوع درب‌های داخلی و درب‌های ضد سرقت بر اساس نمونه انجام شده متناسب با استاندارد در حال پیگیری و انجام می‌باشد. نصب شیشه‌ها تا طبقات میانی برج انجام گردیده است.عملیات اجرایی ایستگاه گاز و همچنین نصب یک دستگاه آسانسور طی هفته‌های پیش رو در جنوب غربی برج انجام خواهد شد. محوطه سازی ضلع شمالی برج حدود ۶۰% درحال تکمیل و بهره برداری می‌باشد. طبقات منفی (پارکینگ و انباری‌ها) اکثر آیتم‌های اجرایی از جمله (سرامیک بدنه تا سقف پارکینگ ، بتن ریزی کف پارکینگ، نصب درب انباری‌ها و … ) انجام و اتمام گردیده است.
وی افزودند : بخش ابنیه طبق برنامه زمانبندی در حال انجام است و تاخیراتی وجود ندارد. در حال حاضر عمده فعالیت‌ها در بخش تاسیسات (موتورخانه) می‌باشد که از هفته پیش عملیات اجرایی آن آغاز گردیده است و نسبت به مابقی آیتم‌های اجرایی دارای حجم کار بالا و نسبتاً زمان‌بر می‌باشد. همچنین عایق صدا در واحدهای میانی که درگیر صدای موتورخانه بودند انجام گردیده است. در خصوص لابی تلاش بر این است یکی از بهترین و شکیل ترین لابی‌های مجموعه شهری چیتگر در این برج اجرا گردد.
وی خاطر نشان کردند : با تمامی ظرفیت‌ها کلیه امور درحال انجام است و با توجه به تاخیرات همواره سعی گردیده است از کیفیت کار کاسته نشود و نحوه عملکرد بر این ادعا صحه می‌گذارد. در پایان بازدید اعضای محترم ضمن تشکر و قدردانی از مسئولین اجرایی بلوک روند پیشرفت کار را مثبت و موجب امیدواری دانستند.