قابل توجه اعضای محترم پهنه B شرقی (بلوک‌های N و D)

روز شنبه مورخ 11/10/1401 جلسه ای با حضور نمایندگان پهنه B شرقی و تعدادی از اعضاء به ریاست مدیرعامل محترم شرکت عمران آبشار اسپادانا جناب مهندس حسینی پور و سایر مسئولین اجرایی پروژه با هدف چگونگی فعالیت و پیشرفت پروژه ، اقدامات انجام شده بر اساس برنامه زمانبندی مصوب صورت پذیرفت.
در ابتدا مدیرعامل محترم شرکت ضمن خوشامد گویی به حاضرین در جلسه در خصوص پیشرفت پروژه ، متریال و تجهیزات خریداری شده ، برنامه ریزی و همچنین پیش بینی‌های انجام گرفته توضیحات جامعی را عنوان نمودند.
ایشان گفتند عملیات عمرانی برج‌ها بر اساس برنامه زمانبندی با قبول یک سری تأخیرات در حال انجام است ولیکن سعی بر این است تأخیرات حاصل شده با شروع جبهه‌های کاری و افزایش نیروی انسانی بیشتر در زمینه‌های گوناگون از جمله دیوار چینی واحدها ، اجرای عملیات تأسیسات ، نازک کاری و … به صورت موازی با سایر اقدامات عمرانی تا پایان سال جاری جبران گردد.
وی افزودند دیوار چینی برج‌های سری D درحال اجرا است و دیوار چینی بلوک‌های N نیز طی روزهای آتی شروع خواهد شد.
دیوار چینی بلوک‌های N همانند بلوک‌های D بصورت پنل های پیش ساخته (ایزی وال) با هدف افزایش سرعت کار، عایق بودن صدا و یکسری مزایای دیگر علی رغم داشتن هزینه مضاعف نسبت به سایر مصالح‌های کاربردی انجام خواهد شد.
وی افزودند پیرامون سایر متریال اجرایی از جمله کاشی و سرامیک واحدها که یکی از مهمترین نگرانی و دغدغه‌های اعضاء محترم می‌باشد علی رغم تورم ، شرایط و موانع موجود بر حسب رضایت و خشنودی اعضاء روند مطلوبی از لحاظ ابعاد و کیفیت در دستور کار قرار خواهد گرفت.
در ادامه جلسه مدیریت طرح و برنامه پروژه بر اساس نمودار و اسکرو‌ها بصورت مصور به تشریح درصد پیشرفت بلوک‌ها بر اساس برنامه زمانبندی پرداختند.
گفتنی است نمایندگان پهنه B شرقی و تعدادی از اعضاء به همراه مهندسین و مسئولین اجرایی پروژه از نمونه واحدهای اجرا شده در بلوک های D بصورت میدانی بازدید نمودند و مواردی همچون نحوه اجرای عملیات تأسیسات ، متریال انتخابی مورد استفاده در واحدها و غیره مورد بحث و بررسی قرار گرفت.