بازدید مدیرعامل شرکت عمران آبشار اسپادانا از کارخانه ایزی وال (easy wall)

بازدید مدیر عامل محترم شرکت عمران ٱبشار اسپادانا  از کارخانه پانل های پیش ساخته (ایزی وال)

  اردیبهشت ماه سال جاری مدیر عامل محترم شرکت عمران ٱبشار اسپادانا جناب مهندس حسینی پور به همراه معاونین و مدیران اجرایی شرکت در راستای بررسی توان تامین و افزایش ظرفت ارسال  مصالح کاربردی و مصرفی در بلوک های (N وD) واقع در پهنه B شرقی شهرک مسکونی چیتکر  از کارخانه بنای رسیس بازدید نمودند ـ

یکی از عواملی که در صنعت ساختمان باید رعایت شود ، توجه به مسائلی نظیر پایداری، استحکام، افزایش ایمنی ، صرفه جویی در وقت ، هزینه و.. می باشد ،  که این عوامل در تعین  نوع متریال در ساختمان مؤثر است.

مصالح کاربردی در ساختمان ها با گذشت زمان در حال تکامل هستند که هم ویژگی عملکرد ٱنها ارتقا یافته و هم از نظر زیبایی شناسی به روز و مدرن تر شده اند.

از این رو  شرکت عمران ٱبشار اسپادانا  استفاده از مصالح مرغوب و مورد پسند ذینفعان پروژه را محور عملکرد و سر لوحه کار خود قرار داده است.و در این راستا  مطالعه و تحقیق شده است و با شرکت های مختلفی رایزنی و جهت همکاری با کارخانجات و کارگاههای متعددی اعلام آمادگی نموده است.

یکی از این مصالح ، دیوارهای پیش ساخته ( ایزی وال)  است که از مزایای استفاده از این پانل های پیش ساخته در دیوار چینی واحدها میتوان  به مواردی همچون  افزایش سرعت کار، مقاومت در برابر زلزله، عایق حرارتی، گرما، سرما،  عایق صوتی،  مقاومت در برابر رطوبت، اجرای ٱسان تاسیسات برقی و لوله کشی در ساختمان ها و… اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت عمران آبشار اسپادانا به جهت سرعت بخشی به ارسال دیوارهای پیش ساخته و بررسی توان تامین پیمانکار به همراه جمعی از معاونین و مدیران از کارخانه بنای نارسیس بازدید به عمل آوردند و طی این بازدید مقرر شد در خصوص افزایش ظرفیت و ارسال اقدامات لازم صورت پذیرد.

از آنجا که سرعت بخشی به اجرای تعهدات همواره خواسته اعضا و مورد تاکید مدیریت شرکت عمران آبشار اسپادانا بوده است وضعیت پیمانکار مورد بررسی قرار گرفت که به زودی شاهد نتایج آن در اجرای پروژه ها خواهیم بود

شرکت تعاونی دانش بنیان بنای رسیس

مخترع و تولید کننده انحصاری پانل های سوپر سبک کامپوزیت مسلح معدنی ایزی وال است

شرکت بنای رسیس در سال 1387 و با هدف طراحی و تولید مصالح ساختمانی نوین به ثبت رسید و در کوتاه مدت، با مطالعه و نیازسنجی بازار مصرف این حوزه از صنعت در داخل کشور، روند مطالعاتی و تحقیقاتی خود را به سمت طراحی و تولید پانل کامپوزیت معدنی پیش برد. شرکت بنای رسیس در سال 1390 بر اساس بنیه مطالعاتی و دانش محور خود و نیز به پشتوانه اختراعات ثبت شده و کاربردی آن، با اخذ تاییدیه از نهادها و سازمانهای مرتبط امر، به شرکت تعاونی دانش بنیان بنای رسیس تغییر نام داد.

شرکت تعاونی دانش بنیان بنای رسیس موفق گردیده با ثبت سه اختراع در ایران و یک پتنت در کشور آمریکا، محصول ابداعی و اختراعی خود را با عنوان پانل های سوپر سبک کامپوزیت معدنی ایزی وال به بازار مصرف عرضه نماید. پانل های کامپوزیت معدنی ایزی وال که 100% ملی و بومی می باشد، بر اساس اقلیم و جغرافیای کشور ایران و برخی کشورهای همسایه طراحی و تولید شده است و به جهت دانش بومی آن و نیز ساخت تمامی ماشین آلات پانل های کامپوزیت معدنی در داخل شرکت، امکان توسعه کارخانجات آن در سراسر کشور و در کوتاه مدت مهیا بوده و می تواند در هر منطقه تا 100 نفر اشتغال پایدار مستقیم و کم هزینه ایجاد نماید.