تور مجازی واحدهای مسکونی N و D

قابل توحه اعضای محترم پهنه B شرقی بلوک های( N  و  D)

       در راستای ارج نهادن،  تکریم ارباب رجوع و آگاهی رسانی به اعضای محترم نسبت به نقشه،  طراحی و معماری داخلی واحدهای انتخابی خود علاوه بر بازدیدهای حضوری  در فواصل مختلف، روابط عمومی عمران آبشار اسپادانا این امکان را برای اعضای پروژه  فراهم آورده است که بتوانند با استفاده از تور مجازی سه بعدی با جلوه های تصویری ویژه و بهره گیری از نماهای زنده، بخش های مختلف فضای داخلی آپارتمان خود را تماشا کنند و حس حضور واقعی برایشان تداعی شود.

این امکان برای تمامی واحدهای مسکونی در پهنه B شرقی فراهم شده است. و در سایت پروژه چیتگر به آدرس    WWW.OMRANABSHAR-CHITGAR.COM    بارگزاره گردید.

بلوک N و D  واقع در پهنه B شرقی  واقع در مجتمع  بزرگ چیتگر  منطقه 22 تهران می باشند.

واحدهای مسکونی برج های N شامل ۵ تیپ و بلوک هایD  شامل ۹ تیب هستند  که در تور مجازی نقشه ها و پلن های این تیپ واحدها را برای شما سروران گرامی قرار داده ایم.

تور مجازی راهکاری نوین جهت معرفی و اطلاع رسانی می باشد که روابط عمومی   شرکت عمران آبشار اسپادانا استفاده از آن را محور فعالیت خود قرارداده است تا  رضایت حداکثری ذینفعان پروژه را فراهم نماید.

با حرکت موس داخل عکس ها و تصاویر حرکت کنید و طراحی و نقشه های معماری باتمام جزئیات و زاوایای موجود ٱپارتمان انتخابی خود را تماشا کنید.   برای تماشای تور مجازی داخلی واحدهای مسکونی پهنه B شرقی بر روی لینک زیر یا اینجا کلیک کنید.

360