نشست جمعی از اعضای پهنه B شرقی با مدیرعامل بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران

نشست جمعی از اعضای پهنه  B شرقی با مدیرعامل بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران

روز پنج شنبه مورخ 18 خرداد جمعی از اعضای پهنه  B شرقی با مدیرعامل بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کردند. در این نشست که نزدیک به سه ساعت به طول انجامید اعضا پرسش های خود را در خصوص فعالیت های اجرایی در این مجموعه مطرح نمودند.

نمایندگان اعضای پهنه  B شرقی مجتمع بزرگ چیتگر با حضور در این نشست پرسش هایی را در خصوص تاخیر در عملیات اجرایی پروژه ها و برنامه شرکت جهت جبران این تاخیر به نمایندگی از اعضا مطرح کردند. امیر آقایی در پاسخ به این پرسش گفت: تجمع تاخیر در اجرای پروژه در دوره های گذشته منجر به نارضایتی اعضا شده است اما با برنامه ریزی انجام گرفته طی یکی دو سال اخیر موفق شدیم پروژه ها را فعال و با سرعت مناسب به پیش برانیم.

مدیرعامل بنیاد تعاون آجا افزودند: بایستی تا کنون به شما اثبات شده باشد که مرد عمل هستیم. پروژه برج های مسکونی G با 50 درصد پیشرفت در اختیار ما قرار گرفت و امروز شاهد سکونت اعضا با بهترین امکانات در این برج ها هستیم،بنابراین از اعضا می خواهیم ما را همراهی کنند.

ایشان با اشاره به وضعیت صنعت ساختمان در ایران گفت: در کشور صنعتی سازی، استاندارد معینی ندارد و در برج های بلند مرتبه هنوز شاهد اجرای سنتی هستیم اما با افزودن شیفت دوم و توان  بالای پیمانکاران و تولیدکنندگانی که در کنار شرکت عمران آبشار اسپادانا قرار گرفته اند خواهیم توانست چند درصد تاخیر بوجود آمده را جبران نماییم.

امیر آقایی در پاسخ به پرسش نمایندگان در خصوص سرعت اندک تیغه چینی در پروژه های اجرا شده گفتند: کیفیت برای ما در اولویت است. بعضا دیده اید در آپارتمان ها انتقال صدا بین واحدها وجود دارد. برای حفظ کیفیت و استانداردهای لازم دیواره های ایزی وال را استفاده کردیم و با یک شرکت قرارداد منعقد شد. این دیواره ها در انتقال صدا و حرارت و رعایت مباحث ساختمان بسیار خوب عمل کرده اند و مقرر شده است نسیت به تقویت و راه اندازی خطوط جدید اقدام شود تا با تولید مناسب جبران زمان از دست رفته بشود.

مدیرعامل بنیاد تعاون آجا با اشاره به زمان از دست رفته در دوران کرونا و مشکلات اقتصادی افزودند: با همه ظرفیت تلاش کردیم و همواره کیفیت را در اولویت قراردادیم همان طور که در تهیه و تامین ورق مورد نیاز برج های اسکلت فلزی شاهد بودید.

در خصوص متریال مورد نیاز تاسیسات مکانیکی و الکنریکی خرید به میزان کافی انجام شده است. در حال حاضر ورق نمای برج های مسکونی به کشور وارد و در محل پروژه تخلیه شده است. بنابراین در خصوص تامین مصالح و متریال هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

امیر آقائی در ادامه افزودند: همواره گفته ام که شرمنده اعضا هستیم چرا که باید جبران 12 سال گذشته را بکنیم اما هم اکنون که پروژه ها فعال شده اند نیازمند حفظ آرامش و پشتیبانی از طرف اعضا برای سرعت بخشی به پروژه ها هستیم.

مدیرعامل بنیاد تعاون آجا در پاسخ به برنامه های شرکت جهت تامین منابع مالی گفتند: بیش از 4500 میلیارد تومان در پروژه هزینه شده است اما پیشرفت فیزیکی چند برابر این هزینه بوده و برای ادامه، منابع مالی لازم را پیش بینی کردیم و از محل گذر چهارباغ و تسهیلات بانکی و… برنامه ریزی شده است. همچنین در ارتش، سازمانی در ارتباط با اقتصاد و معیشت پرسنل آغاز به کار کرده است که یاری رسان ما خواهد بود. 

در ادامه این جلسه مهندس حسینی پور مدیرعامل شرکت عمران آبشار اسپادانا به تشریح برنامه ها جهت پیشرفت سریع تر پروژه ها پرداختند. مدیرعامل شرکت عمران آبشار اسپادانا گفتند: شیفت دوم از ابتدای سال فعال شده است و علاوه بر انتقال مصالح در طبقات اجرای سفت کاری و در برخی از بلوک ها، نازک کاری فعال است.

وی ادامه داد: برای اجرای دیوار چینی، ساخت و نصب وال پست ها از اقدامات اولیه است که کارگاه خم و برش در پروژه فعال شده و نصب وال پست ها در شیفت شب مشغول به کار است. هماهنگی لازم جهت افزایش خطوط تولید ایزی وال نیز صورت گرفته و به زودی شاهد انتقال آن به پروژه خواهیم بود.

مهندس حسینی پور افزود: ورق نمای برج های مسکونی D وارد کشور شدند . هم اکنون در محل پروژه تخلیه شده است و با اجرای دیوارهای پیرامونی به زودی نصب نما نیز آغاز خواهد شد.

وی در خصوص ساخت سازه های فلزی برج ها نیز گفت: ورق با کیفیت بالا از اسفند سال گذشته تامین و به محل کارخانجات انتقال داده شده و هم اکنون تولیدات آنها وارد پروژه و نصب می شود.

در ادامه این نشست که سه ساعت به طول انجامید مدیرعامل بتاجا پاسخگوی پرسش یکایک اعضا در خصوص منازل سازمانی، بازنشستگان، تحویل دفترچه قراردادها، پرداخت وام ودیعه مسکن، پارکینگ و انباری و…بودند.

امیر آقائی که صبورانه در جمع اعضا حضور یافته بود در ارتباط با نصب تابلوهای روز شمار و ارائه گزارش به اعضا از طریق روابط عمومی شرکت، دستور لازم را صادر فرمودند.  

این نشست با بازدید اعضا از پیشرفت پروژه ها ادامه یافت و اعضا از نزدیک شاهدپیشرفت برج های مسکونی بودند.