بازدید از پروژه های مجتمع بزرگ چیتگر

امکان بازدید از پروژه های مجتمع بزرگ چیتگر برای تمامی اعضا فراهم گردید.

یکی از دغدغه های اصلی مدیریت روابط عمومی که مطالبات اعضا نیز بوده است فراهم نمودن شرایط ایمن جهت بازدید از پروژه های در حال احداث در مجتمع بزرگ چیتگر است. محیط کارگاه و خطرات احتمالی، پراکندگی اعضا در شهرهای مختلف کشور، بعد مسافت در تهران، شرایط جوی و… همواره باعث شده بود امکان بازدید با فواصل زمانی طولانی فراهم گردد. روابط عمومی شرکت عمران آبشار اسپادانا با همکار واحد مستندسازی اقدام به ایجاد تور مجازی بر روی سایت شرکت نموده است تا از این پس اعضای محترم بتوانند در هر زمان و در هر نقطه از کشور که به اینترنت پر سرعت دسترسی داشته باشند بتوانند تغییرات پروژه های پهنه طبیعت (D) و پهنه B شرقی مجتمع بزرگ چیتگر را رصد نمایند.

در تور مجازی مجتمع بزرگ چیتگر که تصاویر آن به صورت ماهانه به روزرسانی خواهد شد، اعضا می توانند با استفاده از نشانگر حرکت بر روی تصویر، در پروژه به تمام جهات حرکت نمایند و با کلیک بر روی نام بلوک که در پایین تصویر قابل مشاهده است و یا کلیک بر روی دایره های چشمک زن موقعیت خود را تغییر داده و از نزدیک شاهد تغیرات در پروژه ها باشند.

این امکان هم اکنون در سایت شرکت عمران آبشار اسپادانا برای تمامی مخاطبان قابل دسترسی است. همچنین علاقمند می توانند از طریق لینک زیر به خدمات تور مجازی سه بعدی واحدهای N و D و تور مجازی پهنه های Bشرقی و پهنه طبیعت دسترسی داشته باشند.

برای مشاهده تور مجازی پهنه B شرقی  اینجا  کلیک کنید

برای مشاهده تور مجازی پهنه D طبیعت   اینجا  کلیک کنید