گزارش تصویری بازدید نمایندگان اعضا از کارخانجات تامین کننده

به دنبال گزارش خبری منتشر شده در سایت شرکت عمران آبشار اسپادانا از بازدید جمعی از اعضا به همراه نمایندگان پهنه B شرقی گزارش تصویری زیر تقدیم می شود.

 

برای تماشای فیلم گزارش تصویری بازدید اعضا  اینجا  کلیک کنید

 

بازدید نمایندگان اعضای پهنه B از کارخانجات

به منظور اجرای اوامر امیر آقائی مدیرعامل محترم بتاجا در دیدار با اعضای پهنه B شرقی جهت بازدید از کارخانجات تولیدی و تامین کنندگان شرکت عمران آبشار اسپادانا، جمعی از اعضا با همراهی نمایندگان محترم پهنه B شرقی روز گذشته از کارخانه تولید ستون و استیج های فلزی برج های مسکونی اسکلت فلزی پروژه بزرگ چیتگر بازدید کردند.

 

در این بازدید اعضا و نمایندگان ضمن مشاهده خط تولید و روند فعالیت های اجرایی در تامین سازه های فلزی پروژه های چیتگر، با نماینده شرکت مستقر در کارخانه و مدیر عامل واحد تولید کننده دیدار و گفتگو کردند.

 

شرکت پولاد پوریا یکی از تولیدکنندگان سازه های فلزی در پروژه چیتگر است که با توجه به تامین ورق مورد نیاز در سال گذشته در حال ساخت و انتقال سازه های فلزی به پروژه چیتگر است.

 

شرکت پولاد پوریا در سال 1375 به عنوان مجری انواع اسکلت های فلزی در ایران تاسیس شد. این شرکت هزاران تن محصولات سنگین و نیمه سنگین فولادی از قبیل اسکلت فلزی ساختمان های بلند مرتبه، سازه های پیش ساخته پیچ و مهره ای و سازه های صنعتی را در 20 سال گذشته با ضریب اطمینان بالا تولید کرده است.

 

 

این شرکت دارای گواهی فعالیت صنعتی از سازمان صنایع و معادن و گواهی تضمین کیفیت می باشد و همچنین عضو فعال انجمن صنفی تولیدکنندگان سازه های فولادی است.

 

این بازدیدها در هفته های آتی نیز از دیگر مجموعه های تولیدی برنامه ریزی شده است که از طریق سایت شرکت عمران آبشار اسپادانا اطلاع رسانی خواهد شد.