بازدید نمایندگان اعضای پهنهB شرقی از کارخانه ایزی وال

روز چهارشنبه مورخ ۱۴/۴/۱۴٠۲ نمایندگان محترم پهنهB شرقی به همراه کارشناسان و ناظران اجرایی پروژه  از شرکت  دانش بنیان بنای رسیس سازنده پنل های پیش ساخته (ایزی وال)  بازدید کردند.

 

 این شرکت  با افزایش تعداد قالب های پیش ساخته در خطوط تولیدی و اضافه کردن کوره های خشک کن توان تولیدی خود را حدود ۶ برابر افزایش داده است که در روزهای آتی شاهد راه اندازی و ورود پنل های پیش ساخته به پروژه خواهیم بود. این امر موحب تسریع در پیشرفت پروژه و اجرای عملیات دیوارچینی داخلی و خارجی بلوک ها خواهد شد.

با توجه به هدف گزاری از پیش طراحی شده و برنامه ریزی صورت گرفته،  عملیات نصب وال پست های دیوارهای جانبی از یک ماه پیش در حال انجام است از این رو  شرایط جهت نصب پنل های پیش ساخته مهیا می باشد.

در راستای سرعت بخشی به اجرای دیوارچینی در بلوک های پهنه B شرقی کارگاه خم و برش و جوشکاری در شیفت دوم فعالیت خود را از ماه گذشته آغاز کردند و نصب وال پست ها جهت اجرای دیوارچینی با قوت در حال انجام است. در هفته گذشته نیز نخستین پارت از دیوارهای کارخانه بنای رسیس پس از اجرای طرح توسعه، جهت اجرا وارد پروژه و جهت نصب به محل بلوک ها انتقال داده شد.

گفتنی است پنل های پیش ساخته (ایزی وال) در خصوص عایق حرارتی شرایط ایده آل بالایی دارند که این امر توسط نمایندگان اعضا در حالتی که کوره دمای بیش از ۸٠درجه سانیتگراد و پوشش دیوارهای کوره نیز از پنل های ایزی وال بود راستی آزمایی و مشاهده گردید. 

از نظر عایق صوت نیز دیوارهای فوق تمامی استانداردهای لازم را دارند که شرکت عمران آبشار اسپادانا جهت اطمینان از حصول عایق بندی صوتی از دو پنل ۹سانتی و فاصله ۲سانتی فی مابین جهت دیوارهای مشترک در واحدهای همسایه استفاده می کند.

از مزایای استفاده از دیوارهای ایزی وال می توان به مواردی همچون افزایش سرعت کار،  استحکام،  عایق حرارتی،  گرما، سرما،  عایق صوتی،  مقاومت در برابر رطوبت،  اجرای آسان تاسیسات برقی و لوله کشی ساختمان ها و…. اشاره کرد.