بازدید اعضا از برج مسکونی B3

روز پنج شنبه بیست و نهم  تیرماه سال جاری جمعی از اعضای محترم  برج مجلل و عظیم B3  به دعوت از شرکت عمران آبشار اسپادانا  از  قسمت های مختلف برج و واحدهای خود به صورت میدانی بازدید به عمل آوردند و در جریان اقدامات نهایی قرار گرفتند.

 

در این بازدید مدیراجرایی پروژه به همراه سایر مهندسین و ناظرین پاسخگوی سوالات اعضا بوده و درخصوص کیفیت متریال اجرایی، رفع نواقص وعملیات های عمرانی باقیمانده در برج، زمان تحویل موقت ، نحوه دعوت از اعضا بر اساس زمانبندی مشخص و چگونگی شرایط جهت تحویل موقت  و… توضیحاتی را به حاضرین در بازدید ارائه داده  واخرین وضعیت اجرایی در بخش های مختلف را به اطلاع حاضران رساندند.

 

در این بازدید درباره راهکارهای رفع موانع و تسریع عملیات اجرایی بحث و تبادل نظر شد.  مسئولین حاضر ضمن گفت وگو بر ضرورت تسریع فعالیت های اجرایی با در نظر گرفتن منافع ، مطالبات و بهره برداری هرچه سریع تر تاکید داشتند.

 

این برج مجلل شامل ۳۲ طبقه مسکونی  بال شرقی و ۳۴طبقه مسکونی در بال غربی و همچنین ۵ طبقه منفی ( پارکینگ وانباری)  می باشد.

 

 طبقه هم کف آن لابی و برای طبقه اول آن امکانات رفاهی از قبیل  سالن ورزشی، سالن آرایشی، اتاق پزشک، اتاق کودک، کافه کتاب و…طراحی شده است.