بازدید سرزده امیر  مدیرعامل محترم بنیاد تعاون آجا از پروژه چیتگر

صبح روز دوشنبه مورخ 23 مردادماه امیر آقایی مدیرعامل محترم بنیاد تعاون آجا از پروژه های مسکونی چیتگر بازدید کردند.

پهنه D نخستین مقصد بازدید امیر مدیرعامل محترم بنیاد با همراهی مدیرعامل شرکت عمران آبشار اسپادانا بود. ایشان با حضور در محل اجرای بلوک ها ضمن بازدید از فعالیت های اجرایی با پیمانکار پهنه D گفتگو کردند.

نماینده پیمانکار آرشام در این بازدید گفت: براساس زمانبندی و تعهدات،  بایستی هر هفت ماه اجرای یک ماژول از هر زون پهنه طبیعت به پایان برسد و در حال حاضر طبق برنامه فعالیت ها در جریان است و انشاالله بتوانیم زودتر از موعد به تعهدات خود عمل کنیم.

در ادامه این بازدید محل دپوی میلگرد و مصالح این پهنه توسط امیر آقایی بازدید شد . ایشان بر تامین به موقع مصالح مورد نیاز در تعهد کارفرما از جمله تهیه میلگرد و بتن تاکید کردند. نماینده پیمانکار آرشام ضمن تایید تامین بتن و میلگرد مورد نیاز از طرف شرکت عمران آبشار اسپادانا افزود: روزانه در حدود هزار متر مکعب بتن ریزی در پهنه D انجام می شود و خوشبختانه در تامین مصالح مشکلی وجود ندارد.

مقصد دوم بازدید مدیرعامل بنیاد تعاون آجا پهنه B شرقی مجتمع بزرگ چیتگر بود. ایشان با همراهی مدیرعامل شرکت عمران آبشار اسپادانا وسرپرستان کارگاه ها از محل اجرای برج های مسکونی اسکلت فلزی و بتنی بازدید نمودند.

مهندس حسینی پور مدیرعامل شرکت عمران آبشار اسپاداناگفت : با وجود اجرای افزایش ارتفاع تاورکرین در برج مسکونی D3  خوشبختانه شاهد توقف نبودیم همچنین با تامین پنل های ایزی وال جبهه های کاری در این بلوک افزایش یافته است همچنین ستون گذاری استیج 5 این بلوک نیز از سی روز آینده آغاز و طی دو ماه تکمیل خواهد شد. در بلوک D2 نیز در حال نصب آخرین استیج از سازه فلزی هستیم و در بلوک D1 ، استیج آخر نصب و تکمیل تیرهای بال غربی در حال اجرا می باشد. مدیرعامل شرکت عمران آبشار اسپادانا در ادامه افزود: با افزایش خطوط تولید پنل های ایزی وال شاهد ارتقای ارسال پنل های ایزی وال به میزان روزانه 1500 متر مربع در محل پروژه هستیم که بنا بر نیاز بلوک های N و D تقسیم می شوند و با توجه به هماهنگی به عمل آمده با پیمانکار و افزایش خطوط تولید این میزان طی ماه های آتی به دو برابر افزایش پیدا می کند.  ایشان خاطر نشان کرد: با توجه به براورد کلی کاشی و سرامیک مورد نیاز B  شرقی به میزان یک میلیون مترمربع، در حال تامین است که تا کنون 200 هزار متر مربع آن در محل پروژه تخلیه شده و مابقی نیز به فراخور نیاز هر بلوک تا پایان سال در پروژه چیتگر تخلیه خواهد شد.

شایان ذکر است ورق نما و تاسیسات مکانیکی والکتریکی بلوک ها نیز هم اکنون در محل انبار پروژه ها تخلیه شده است.

مدیرعامل شرکت عمران آبشار اسپادانا در پاسخ به پرسش مدیرعامل بنیاد تعاون آجا در خصوص زمانبندی پایان اجرای سازه های برج های مسکونی سازه فلزی گفت: برج مسکونی D1 مراحل پایانی اجرای سازه را پشت سر می گذارد و در سه ماهه سوم تکمیل خواهد شد. اجرای سازه برج مسکونی D2 نیز در همین بازه زمانی و برج مسکونی D3 نیز در سه ماهه چهارم سال جاری تکمیل خواهند شد.

 

بازدید از محل برج های مسکونی سازه های بتنی (N) مقصد نهایی بازدید امیر آقایی بود. مهندس حسینی پور در خصوص اجرای سازه های بتنی گفت: شیفت دوم به منظور هماهنگی مناسب و کاهش مخاطرات با پیمانکاران مربوطه در محل پروژه ها فعال هستند. وی افزود: در برج های سازه بتنی در هر بلوک به 2 دستگاه پلیسینگ بوم نیاز داریم که در دو برج مربوطه  نصب و در حال بهره برداری است و مابقی دستگاه ها خریداری  و در حال اورهال و ارسال به پروژه جهت نصب می باشند. وی افزود: سرعت تخلیه یک میکسر بتن با تاور  بین 6 تا 7 ساعت است اما با پلیسینگ بوم بین 1 تا 2 ساعت است که در سرعت بخشی به اجرا و کیفیت و آزاد نمود تاور کرین ها جهت سایر فعالیت ها تاثیر بسزایی دارد. در حال حاضر اجرای کاشی و سرامیک در طبقات منفی برج مسکونی D1 در حدود 90 درصد، در برج مسکونی D2 در حدود 30 درصد و در برج مسکونی D3 پیشرفت 40 درصدی را داشته اند. اجرای کاشی و سرامیک در طبقات منفی بلوک های N نیز به طور میانگین با پیشرفت حدود 50 درصدی در حال اجرا است

امیر آقایی در پایان این بازدید ضمن ابراز رضایتمندی از فعالیت های اجرایی در پروژه ها گفتند: بر اساس تجربه 30 ساله می گویم که کار جهادی انجام می دهید و بایستی طبق تعهد و زمان بندی مربوطه کارها را به انجام برسانیم. همچنین ایشان خواستار اطلاع رسانی شفاف و دقیق از فعالیت های در دست اجرای پروژه شدند.

برای تماشای فیلم بازدید امیر  مدیرعامل محترم بنیاد تعاون آجا از پروژه چیتگر اینجا کلیک کنید