بازدید هیئت بازرسی آجا از پروژه چیتگر

امیر جعفری در راس هیئت بازرسی آجا روز گذشته از مجتمع بزرگ چیتگر بازدید کردند.مهندس حسینی پور مدیرعامل شرکت عمران آبشار اسپادانا در جلسه نخست این دیدار که با حضور نمایندگان بازرسی آجا و جمعی از معاونین و مدیران بنیاد تعاون آجا برگزار شد، گزارشی از فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در راستای پیشرفت پروژه در مجتمع بزرگ چیتگر ارائه کردند. در این گزارش اهم فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته خصوص آغاز فعالیت های اجرایی در برج های مسکونی چیتگر، اجرای زیرساخت ها و خدمات عمومی در مجتمع بزرگ چیتگر و روند پیگیری اسناد واحدهای مسکونی به اطلاع حاضرین رسید. صدور اسناد مالکیت و اجرای زیرساخت ها و خدمات زیربنایی اعم از احداث پست برق، اجرای فاضلاب شهری پروژه ها و تامین آب شرب ساکنین و همچنین روند احداث مراکز خدمات عمومی از قبیل مراکز آموزشی، مرکز بهداشت و درمان و … از مواردی بود که طی این جلسه به اطلاع هیئت بازرسی و حاضرین رسید.

 

در خصوص زمانبندی اجرای پروژه ها، مهندس حسینی پور ضمن تاکید بر اجرای به موقع تعهدات گفت: از آغازفعالیت شرکت عمران آبشار اسپادانا  در پروژه چیتگر مشکلاتی ازقبیل تعهدات باقیمانده پیمانکاران قبلی، شیوع بیماری همه گیر کرونا و تلاطم بازارهای مالی، موانع و اختلال در روند اجرایی بوجود آمد اما با  حمایت های بی دریغ فرماندهی محترم ارتش جمهوری اسلامی ایران و تدابیر امیر مدیرعامل محترم بنیاد تعاون آجا و همت پرسنل شرکت توانستیم بر این مشکلات غلبه کنیم و هم اکنون شاهد اجرای پروژه ها طبق یک برنامه زمان بندی واقعی و منطقی هستیم. ایشان با اشاره به تامین ورق مورد نیاز اجرای پروژه های اسکلت فلزی و خریداری میلگرد مورد نیاز برج های مسکونی اسکلت بتنی  و احداث بچینگ در پروژه گفت: در خصوص تامین مصالح هیچ گونه مشکلی نخواهیم داشت چرا که پیش بینی تامین آن از قبل شده و در حال حاضر متریال مورد نیاز پروژه ها در تمام مراحل اجرای اسکلت و نازک کاری به فراخور پیشرفت پروژه ها در محل انبارها تخلیه شده است. وی از صدور اسناد مالکیت در آینده نزدیک خبر داد و افزود: به زودی با احداث بیمارستان ، مدرسه و میدان میوه و تره بار نیازهای عمومی ساکنین و مالکین برطرف خواهد شد.

 

مهندس حسینی پور در پاسخ به پرسش امیر جعفری در خصوص انتخاب واحد اعضا گفت: تا کنون 86 درصد از سهامداران طرح توانمندسازی موفق به انتخاب واحد براساس اولویت بندی اعلامی از بنیاد تعاون آجا شده اند و مابقی سهامداران نیز بر اساس اولویت و پس از تجمیع جهت انتخاب واحد فراخوان خواهند شد. در ارتباط با صدور دفترچه قرارداد اعضا نیز افزودند: از ابتدای پاییز تحویل قرارداد اعضا آغاز خواهد شد تا دیگر دغدغه ای در این مورد نداشته باشیم.

در ادامه امیر جعفری و هیئت همراه از محل انبار مرکزی و حجم مصالح خریداری شده و همچننی برج های مسکونی پهنه B شرقی و فعالیت های اجرایی در پهنه D بازدید کردند و از نزدیک شاهد اقدامات و فعالیت ها در پروژه های مجتمع بزرگ چیتگر بودند.