دیدار مدیرعامل بنیاد تعاون آجا با نماینده پهنه A مجتمع بزرگ چیتگر

دیدار مدیرعامل بنیاد تعاون آجا با نماینده پهنه A مجتمع بزرگ چیتگر

مدیر عامل بنیاد تعاون آجا با نماینده پهنه A مجتمع بزرگ چیتگر (مهندس سجادی) دیدار کرد. در این نشست که با حضور مهندس حسینی پور مدیرعامل شرکت عمران آبشار اسپادانا و به جهت تعامل و رفع مشکلات ساکنین برگزار شد تکمیل سرانه های خدماتی اعم از آموزشی، بهداشت و درمان، حمل نقل عمومی ، فرهنگی – ورزشی و… مورد بحث و بررسی قرار گرفت. امیر سرتیپ آقایی مدیرعامل بنیاد تعاون آجا در این نشست هم اندیشی گفتند: سرانه های خدماتی شامل مراکز آموزشی و بهداشت درمان و فرهنگی – ورزشی ،  به بخش خصوصی واگذار شده است و بنیاد تعاون آجا با تخصیص زمین و مساعدت در تسهیل و تسریع در عملیات اجرایی این مراکز به تعهدات خود عمل نموده است و در حال حاضر زمین آموزشی به اداره آموزش و پروش تحویل گردید و در ابتدای سال نیز با مشارکت بخش خصوصی و حمایت های بنیاد تعاون آجا کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی آن را شاهد بودیم. مرکز بهداشتی و درمانی نیز به بخش خصوصی واگذار شده است که پس از طی مراحل آماده سازی، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

امیر سرتیپ آقایی در ادامه افزود: با شهرداری محترم منطقه 22 تعامل و توافق لازم جهت بازگشایی دسترسی مجتمع بزرگ چیتگر به بزرگراه حکیم و همت صورت پذیرفته است اما به دلیل تغیرات مکرر در مدیریت شهری تاکنون به تعویق افتاده است و به زودی نهایی و اجرایی خواهد شد.

در ادامه این نشست مدیرعامل بنیاد تعاون آجا با اشاره به اخذ مجوزهای لازم جهت افتتاح میدان میوه و تره بار، جهت برقراری خط اتوبوس و تاکسی به مجتمع بزرگ چیتگر دستور پیگیری صادر نمود که نتایج آن اطلاع رسانی خواهد شد