گفتگو با مدیرعامل بتاجا پیرامون پهنه D مجتمع بزرگ چیتگر

                                                                          بسمه تعالی

مدیرعامل بنیاد تعاون آجا آخرین وضعیت جهت احقاق حقوق اعضاء و سهامداران محترم و اقدامات موردنظر پیرامون پهنه‌ی D مجموعه‌ی شهری چیتگر را بیان فرمودند:

با تبریک عید سعید فطر، عید اطاعت و بندگی خداوند متعال و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه شما عزیزان و خانواده‌های محترمتان ، پیرو بازخوردها و پیامک‌هایی که پس از انتشار صحبت‌های بنده در ۴۸ ساعت گذشته دریافت شده احساس کردم، نکات مبهمی در ذهن عزیزان محترم باقی مانده، لذا تصمیم گرفتم قبل از جلسه پرسش و پاسخ روز شنبه  در پاسخ به شبهات مواردی را خدمتتان عرض کنم.

همانگونه که استحضار دارید،  بتاجا برابر ماموریت سازمانی و با وجود مشکلات مختلف، در جهت احداث و ساخت خانه‌های غیرسازمانی از هیچ تلاش و کوششی دریغ ننموده و همواره سعی بر ایفای تعهدات قانونی و قراردادی خود با وجود مشکلات متعدد در حوزه‌های مختلف اقتصادی و غیره دارد، که بحمدالله در دو سال اخیر، گام‌های بلندی از لحاظ ارتقای کمی و کیفی و مدت زمان ساخت و تحویل واحدها برداشته شده است.

عزیزان من انبوه‌سازی در این شرایط اقتصادی کشور یکی از پیچیده‌ترین، سخت‌ترین امور در کل کشور است که بنیاد تعاون با حمایت و تدابیر ابلاغی سلسله مراتب ارتش محبوب و مقتدر جمهوری اسلامی ایران، با این منابع محدود  تاکنون توانسته است این مهم را جامع عمل بپوشاند.

 تامین و واگذاری منازل مسکونی کارکنان عزتمند ارتش ج.ا.ایران همواره یکی از دغدغه‌های بسیار مهم مسئولین و سلسله مراتب بوده که جای بسی تقدیر و تشکر و حمایت دارد.

اما چند نکته مهم جهت شفاف سازی

عزیزانم، موضوع و مطالبی که در ارائه‌ی قبلی محضر شما عرض کردم، بتاجا برابر قرارداد، متعهد به ساخت  حدود 5280 واحد در پروژه چیتگر پهنه D، طی 5 سال با متراژ حدود 700.000 متر مربع می باشد، لذا همانگونه که آگاهی دارید کلیه‌ی اقدامات همانند پهنه‌های دیگر و روال‌های گذشته از جمله، دریافت مجوزهای قانونی، برنامه ریزی دقیق، بودجه بندی، شروع عملیات اجرائی و غیره، برابر برنامه زمان‌بندی انجام شد و ما حتی بعد از گذشت یک سال، حدود 14 درصد پیشرفت به دست آوردیم اما اتفاقاتی کاملاً غیر منتظره که شما هم مطلعید روند پیشرفت کار ما را دچار مشکل کرد. با بررسی دقیق موضوع تصمیم گرفتیم صرفاً به خاطر جلوگیری از هرگونه تأخیر در اجرای تعهدات یک راهبرد جدید را پیش بگیریم. با وجودی که در کلیپ قبلی موضوع تشریح گردید جهت تکمیل موضوع چند جمله خلاصه محضر شما عرض می‌کنم تا شایعات بی‌پایه و اساس معدود سوداگران در ذهن شما دغدغه‌ای ایجاد ننماید.

الف – بتاجا متعهد است در موقعیت مکانی مناسب علاوه بر حفظ موقعیت قبلی با تعداد طبقات کمتر، واحد یا سهام‌هایی را به شما عزیزان برابر قرارداد تحویل نماید، که این بنیاد با قدرت بر تعهد خود پابرجاست. لازم به ذکر بوده موقعیت مکانی جدید اضافه شده از مرغوبیت بالایی برخوردار است. مزید اطلاع شما عزیزان تأکید دارم با دقت به این نکته توجه کنید، موقعیت مکانی جدید از بهترین و مرغوب‌ترین زمین‌های بتاجا بوده، که در ابتدا برای این بنیاد از دست دادن و جایگزین کردن آن به دلیل قرار داشتن در برنامه‌ی اجرایی دیگر، دشوار بوده، اما با اوامر موکد امیر فرمانده محترم کل آجا این اراضی که توجیهات آن قبلاً ارائه گردیده، جایگزین شده است.

ب – بتاجا همواره به تعهد خود مبنی بر تثبیت قیمت واحدهای واگذار شده به اعضاء برابر قرارداد منعقده تأکید داشته و برآن متعهد می‌باشد. بنابراین هیچ‌گونه تغییری در مبلغ مورد توافق واحدها صورت نمی‌پذیرد. ذکر این نکته لازم است که حتی اگر بتاجا و آجا در این رویداد غیر مترقبه متضرر شوند، اطمینان می‌دهم با کمک مسئولین عزیز لشگری و کشوری ذره‌ای از حقوق اعضاء ضایع نخواهد شد.

اطمینان داشته باشید پیشنهاد جدید یک برد حتمی شفاف برای شماست. اگرچه باعث فشار مضاعف به بتاجا و آجا است، اما باعث افتخار بوده که رضایت شما و خانواده‌های نجیب و فهیم را فراهم می‌آورد.

لذا خواهشمند است به هیچ شایعه‌ای که بعضاً توسط سوداگران توسعه داده می‌شود توجه نکنید و هرگز تحت تاثیر این شایعات قرار نگیرید، در پایان تاکید دارم بنیاد تعاون آجا با قدرت و جدیت پیگیر حق و حقوق قراردادی شما عزیزان بوده و از هیچ تلاشی که منافع شما را تامین خواهد نمود، دریغ نخواهد کرد.

                                                                                                    والسلام پیروز و شاد و کامروا باشید