نشست نمایندگان اعضای پهنه B شرقی با مدیرعامل شرکت عمران آبشارا سپادانا

دهم بهمن ماه سال جاری جلسه ای با حضور مدیر عامل محترم شرکت عمران ابشار اسپادانا و نمایندگان پهنه Bشرقی با همراهی مسئولین اجرایی پروژه و تنی چند از اعضای محترم در محل پروژه برگزار گردید.
این جلسه که پس از بازدید نمایندگان از چند بلوک فعال در مجتمع بزرگ چیتگر برگزار شد، به منظور ارزیابی عملکرد و پیشرفت پروژه ها برحسب برنامه زمانبندی،پیش بینی های شرکت جهت خرید مصالح مورد نیاز، اعم از خرید آسانسور با سرعت بالا ، تاسیسات و سایر موارد مورد نیاز ، ارائه نقشه های نهایی طراحی معماری لابی برج ها و…در دفتر مدیر عامل محترم شرکت در محل پروژه برگزار گردید و موارد مطروحه مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
در ابتدا مهندس حسینی پور مدیر عامل شرکت عمران آبشار اسپادانا عمده تاخیرات حاصل شده را عدم اجرای تعهدات پیمانکار که اهم آن در بخش تامین پنل های دیواری واحدهای مسکونی بود قلمداد کردند و گفتند در این راستا با جایگزینی مصالح دیگری از جمله لیکا و کناف در بخش دیوارچینی واحدها در دستور کار قرار گرفته که به موازات آن موجبات افزایش نیروی انسانی در برج ها با باز شدن جبهه های کاری متعدد از جمله نازک کاری و تاسیسات فراهم گردید.
ایشان از ورود و نصب تجهیزاتی همچون چندین دستگاه پلیسینگ بوم به پروژه (هر بلوک بتنی ۲ دستگاه) خبر دادند و گفتند ورود این تجهیزات بر سرعت عملیات اجرایی در بلوک های بتنی N تاثیر بسزایی داشته است.وی در ادامه افزود: ورق مورد نیاز استیج های باقیمانده از بلوک های اسکلت فلزی نیز تامین و در اختیار پیمانکار قرار گرفته است و هم اکنون در خط تولید قرار دارد که تاکنون بخش عمده ای از ان وارد پروژه شده و مابقی نیز تا پایان سال تامین خواهد شد.
وی خاطر نشان کردند شرایط اقلیمی و جوی تاثیری در روند کار و کاهش نیروی انسانی نداشته و بالعکس نسبت به ماههای قبل افزایش نیرو نیز در جبهه های مختلف کاری را در پی داشته ایم.

ایشان به خرید عمده متریال از جمله ورق های نما، کاشی سرامیک، پروفیل درب و پنجره upvc و ساخت آن در کارخانجات شرکت جهت تسریع در ادامه فرایند اجرای پروژه ها اشاره کردند..

ایشان گفتند شرکت عمران ابشار اسپادانا به تمام تعهدات خود در خصوص تحویل واحدها عمل خواهد نمود و تمامی برج ها به بهره برداری خواهند رسید
وی افزودند تمهیدات مالی پروژه برنامه ریزی و پیش بینی شده است و دغدغه ای در خصوص اجرای تعهدات در زمینه تامین منابع مالی مورد نیاز پروژه نخواهیم داشت.

در ادامه این نشست مهندس حسینی پور پاسخ گوی پرسش های چند تن از اعضا در خصوص زمان قرارداد، برنامه های پیش رو و … بود.