گزارش تصویری کارخانجات تامین کننده پروژه چیتگر

شرکت عمران آبشار اسپادانا در راستای تامین سازه ومصالح مورد نیاز پروژه های چیتگر با کارخانجات متعدد عقد قرارداد همکاری نموده است. ساخت سازه های فلزی جهت اجرای پروژه های مسکونی D در پهنه B شرقی یکی از این موارد است که توسط کارخانجات تولیدی پولاد پوریا، سبلان سوله، ساتراپ و آران سیج تامین می گردد. ورق مورد نیاز ساخت سازه های فلزی توسط شرکت عمران آبشار اسپادانا تامین و در محل کارخانجات تخلیه شده است.

همچنین اجرای حجم قابل توجهی از عملیات دیوارچینی در پروژه های پهنه B شرقی نیازمند مصالحی است که علاوه بر استاندارد بتواند دراجرای سریع این جبهه کاری کارآمد باشد و مباحث ملی ساختمان در آن رعایت شده باشد. در این راستا با کارخانه تولیدی بنای رسیس جهت تولید پنل های ایزی وال قرارداد همکاری و تامین منعقد شد که در حال حاضر با افزایش خطوط تولید در این کارخانه و انتقال پنل ها به پروژه چیتگر عملیات دیوارچینی در بلوک های پهنه B شرقی آغاز شده است. یکی دیگر از ملزومات اجرای دیوار چینی نصب وال پست است که شرکت عمران آبشار اسپادانا به منظور تامین آن اقدام به احداث کارگاه تولیدی در محل پروژه نموده است تا ضمن تامین وال پست مورد نیاز زمان انتقال به پروژه ها را کاهش داده و در عملیات اجرایی آن تسریع ایجاد نماید.

یکی دیگر از مصالح استراتژیک در اجرای سازه های برج های مسکونی چیتگر بتن است که به منظور تامین آن شرکت عمران آبشار اسپادانا اقدام به احداث بچینگ در پروژه چیتگر نمود تا ضمن خودکفایی بتواند در زمان انتقال بتن مورد نیاز سازه ها به ویژه برج های مسکونی N در پهنه B شرقی سرعت بخشی نماید.

درحال حاضر در محل انبار پروژه چیتگر ورق مورد نیاز نمای ساختمان ها، کاشی و سرامیک کف و بدنه، لوله و تجهیزات تاسیسات مکانیکی و الکتریکی تامین و نگهداری می شود.

گزارش تصویری زیر به منظور نمایش توان تولیدات کارخانجات همکار با شرکت عمران آبشار اسپادانا جهت تامین مصالح در روابط عمومی شرکت تهیه شده است

برای تماشای فیلم اینجا کلیک کنید

https://www.aparat.com/v/R5g30https://www.aparat.com/v/R5g30